syncronise love to the beat of the show



Jag känner att jag inte har varit inne här på ett bra tag.
Jag har ärligt talat inte haft kontakt med internet på flera månader.
Det är inte en negativ sak, mer som en emancipation.
Som att bli av med ett missbruk kanske, ett missbruk som man inte saknar.
Gå omkring och känna att jag inte har något behov av att lägga en massa tid på att surfa.
Istället har jag spelat musik. Jag tror att själen växer när man spelar musik.
Dessvärre tror jag att den krymper när man är inne på facebook. 

Hursomhelst har jag varit hemma idag. Sjukdomsdag skulle man kunna kalla det.
Fast jag är tillräckligt frisk för att göra fina saker som att sy en skjorta, möblera om bland mina skivor och lyssna på musik. Sen har jag bestämt att jag jag ska lägga 41 dollar på stora vackra bilder till mitt rum.
Pessimism är överskattat. Livet är ganska bra ändå.

Caress

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0