JAG LEVER FÖR MUSIKEN JAG

såhär är det nu
jag har hamnat i en sån identitetskris att jag trodde att jag skulle dö.
jag tror att jag kommer finna mig själv igen i depeche mode rosa långt hår och glittersmink. det är ju det som är mitt liv! musiken jag har glömt musiken! jag måste bara stanna upp ibland och komma ihåg vem jag är. det har gått ner och ner och ner men nu ska jag minsann upp igen upp igen upp igen jag ska upp till himlen med mitt fantastiska hår mitt fantastiska smink och min fantastiska musik. för jag är bäst i hela världen ooh ja jag är bäst bäst bäst i hela världen när jag dansar till depeche mode mitt i natten när jag kravlar på golvet och vansinnesskrattar till stripped oooh ja ni som tror att ni kan någonting någonting alls ni vet ingenting jag vill ha mitt hår nu på en gång för jag lever för musiken JA JAG LEVER FÖR MUSIKEN AJG LEVER LEVER LEVER FÖR MUSIKEN JAG LEVER FÖR MUSIKEN JU JU VAVA



Caress

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0