and you know whats going on inside,

inside my heart insiiide this house jag målar. 
sen kanske klockan hundra år sen!
snälla mira snälla stella kom till skolan jag tycker inte om att ni inte är där.
ska du säga alexis lilla syndare 
jaja.

Caress
Tänkt av: stella

du är mitt ultraparty i vardagen. men alla fester är inte lyckade. life is a kitchen house. eller life is a prästost. FÖR DET FINNS HÅLL ATT TRILLA NER IIIII. och man kan inte äta osten och lämna hålen. för hålen är ju allt som inte är ost och man äter iallafall inte hålen. hålen suger. prästost suger. vad tänker du på? tänker du på hur det var förr? tänker du på att det är så synd att det inte är som förr? tänker du på att om du önskade en tidsmaskin och jag och mira med så skulle vi inte ses efter tidsresans gång? för vi är på olika tider? tänk inte på det du. det du måste göra är att komma tillbaka. det är inte vi som försvunnit från dig det är du som försvunnit från oss. men vi väntar. ända tills vi blir hundra år gamla. på att du ska komma tillbaka. mm. puss.

2010-12-18 @ 20:53:37

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0