åhnej

ÅHNEJ
JAG SOM KÄMPAT SÅ MED ATT BLI BLOND
VAD HAR JAG GJORT?
ÅHNEEEEJ
HUHUHUHU
men jag orkade inte gå omkring med mitt fluffiga svamphår. det tär på själen. så nu ser jag ut som en godis igen eller nåt. huhuhuhuhuuuu

jag hade världens underbaraste dag idag faktist. jag och stella satt och drack kaffe i våren och pratade om precious things. sen skällde jag ut henne och jag vill säga förlåt stella du hade ju inte gjort något det var ju jag ju.
jag undrar om någon vill fota färgglada systrar i vårsolen med mig någon dag kanske.



såhär såg jag ut med mtt blonda hår och vita dreads. varför varför VAD HAR JAG GJORT.

Caress
Tänkt av: mira

DU ÄR SÅ FIN och jag vill jättegärna fota våren med dig!!!!!!!!!

2010-03-31 @ 21:04:55

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0