the things that dreams are made of

Jag bara älskar the human league. sådär vansinnigt mycket. Jag vill sitta på telletubbiekullarna i Märsta med mina systrar i sommarkläder med en högtalare som spelar dare & love and dancing. Sommarlovet känns inte riktigt som något riktigt sommarlov alls överhuvudtaget.


Min stjärnsyster är i uppsala och jobbar så att vi kan se welle och human league och reeperbahn och reaggeband i sommar. Miramusiksyster jobbar oxå och det enda jag vill göra är att umgås med dom. Vad ska jag göra av mitt långa, regninga, ensamma sommarlov? jag borde kanske skriva en roman haha. eller lära mig att spela musik på riktigt. Eller bli jätteduktig på att rikta abstrakta fiskar eller nåt o så ser dom olika ut beroende på vilken skiva jag lyssnar på. Nej men märker ni hur tråkigt jag har jag skriver bara en massa nonsens. 


Caress
Tänkt av: mirizzeeeen

vi behöver fina bilder på dig också för vi är POWERSYSTRARNA!!!!!

2010-06-13 @ 00:58:13
Tänkt av: ALEXIS

Jag älskar dig lady mira!

2010-06-13 @ 01:10:11

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0