then it's the bomb, the bomb, the bomb the bomb ...

Jag sitter här och lyssnar på Louder Than Bombs ÅH HERREGUD jag behöver -INGENTING- mer än dethär en pall mall och en louder than bombs och en soon to come dejt med elin o stella. Jag börjar tycka om mitt sommarlov mer och mer. Fast det som saknas jättemycket är en gräsmatta med gassande sol och två systrar och lite vin kanske bara sådär supertrevligt och en jättestor högtalare. Det viktigaste med tillvaron är att jag lever igen. Jag har varit väldigt död väldigt länge. Och jag vet precis vad det är det är musiken to the muuuuusiiic det är verkligen så nu lyssnar jag ungefär på 10 skivor om dagen och det blir man så otroligt lycklig av! ikväll har jag en dejt med black celebration oj vad jag tycker om ordet dejt men det är bara för att det låter så fånigt. Så att jag faktist blir the happiest girl. är man en musiksjäl behöver man väldigt mycket musik BUT DONT FORGET THE SONGS THAT MADE YOU SMILE AND THE SONGS THA MADE YOU CRY   ååååh steven patrick morrissey och johnny marr måste vara den mest perfekta but dont forget the songs that made cry and the songs that saved your life kombinationen, någonsin av vadsomhelst 
YOU ARE SLEEPING YOU DO NOT WANT, TO BELIEVE


Caress

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0