pyssel pyssel

jag har nog världes bästa sommarjob egentligen. enhelgsjobb men ändå. barnkalasfixare. jag bakar just nu en rosa trevåningstårta. det ska vara en liten tvåvånigstårta i grönt som är laktosfri oxå. spennande. jag klipper ut stjärnor och blommor och sånt till girlanger. ååh det är så himla pyssligt och trevligt.



helt orelaterat egentligen. men jag lyssnar på en så himla fin skiva och den får mig att tänka på ett vintermärsta. när man tittar tillbaks på det är det faktist väldigt fint.

men vilken skiva var det nu då som gör alla girlanger alldeles glittriga och rosa?
<-klick!



(fast lixom jag använder inte spotify)

Caress
Tänkt av: miralee

funkarinte länken är fitta vilken skivaaaa?????????????

2010-06-21 @ 20:41:57
Tänkt av: stella rose

jag uppskattar dina kommentarer på min blogg så väldigt så nu ska jag börja kommentera din när de är nått sådäe extrafint. som det är nästan varje gång. jag tycker din nya header är väldigt fin föresten. puss

2010-06-23 @ 11:38:19
URL: http://stjarnkraftverk.blogspot.com

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0