when you're in love you know you're in love



Bakfylleågesten
har bleknat och idag är det en såndär dag som man sitter hemma och lyssnar på the human league och welle:erdball för att försöka få upp humöret.
Och gråter en skvätt när man tittar in på miras blogg. Jag är inte blommensbergare längre och det gör ont. Jag tittar ut och försöker inse att det är sommarlov. Ehm, vilket är svårt eftersom det regnar och är grått och ganska kallt och lesset. Jag har tillochmed discofransar på mig. Och sen är hela min lägenhet full av lurviga baltiska snickare som målar och donar med fönstren. suck nu kommer han till mitt rum om bara, nej nu kom han huhuhu okej kallprat mmmhmm snart går han., 



Caress

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0