im writing this to say in a gentle way; thankyou

Imorgon ska jag träffa Mira. Underbart underbart stella jobbar hos sin mormor i Uppsala och Mira jobbar med små barn i aspuddsparken tvärs över vägen från mitt hus. Jag tänker ta med mig kameran och trettionio kronor så kan vi vara sådär modebloggsaktiga. Nu blev jag som vanligt igen och nu lyssnar jag på Bona Drag igen. again and again and again. Egentligen har jag lust att klicka igång någonting jättelängesen och superfarligt typ Wish och få en uppenbarelse och måla wishögon över hela mina väggar i mitt rum. Jag kanske följer mina impulser senare natt men sleep and dream of love because it's the closest you will get to love. min kärlek är för stor den får inte plats








Caress

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0