Ett supertrevligt inlägg

gissa vad jag gör. 



Jag har varit med fridde hela dagen. det var väldigt väldigt trevligt. hon är så väldigt lätt att prata med. 
morrissey gick just förbi the smiths på min lastfm så intressant. 
och min supercoola  elgitarr har gått sönder. morgondagens, att besöka en musikaffär och be om diagnos? pinsamt värre om den inte alls är trasig att medicinen kanske bara är att stränga om den lilla e-strängen. Jag vågar inte försöka det är nåt med stallet hela biten är lös huhu. 
Stella sa till mig att min blogg var så trevlig på nåt sätt så jag bara bestämde mig för att bara göra detta till ett supertrevligt inlägg med en massa supertrevliga bilder;
























Caress
Tänkt av: Anonym

det kunde inte blivit mer supertrevligt

2010-06-16 @ 18:33:54
Tänkt av: miralee

superfint syster

2010-06-17 @ 21:37:26

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0