Spending warm summerdays indoors

Jag pratade med stella, hon berättar om isen på sjön och superkalla vinterluften hemma.
Här sitter jag på andra sidan jordklotet med sol, sol sol hundra graders värme och en jättefin uteplats.
Ändå sitter jag här innomhus med depeche och hemlängtan.
vad är det för fel på mig?
hemma är det prov och slutbetyg och annsofie och antagningsprov och snart ingen tid kvar till sista depeche någonsin och julfetma KÖLD och ett ofungerande internet, sömnlösa nätter sminkkomplex, komplex över huvutaget, ångest...

Depche spelar see you och nu börjar tårarna rinna.
fan fan fan fan vad jag längtar hem



Stella: HÅHÅHÅHÅÅ de e bara en vecka kvarr
ooohohoooo jag skakar i ett luckorus

Caress
Tänkt av: stella

hååå underbart smink ååh gud vad fin du är.

nu är det 5 dagar kvar

2010-01-13 @ 19:32:04

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0