jag säger alltid förlåt för jag tycker alltid att det behövs ibland säger jag förlåt utan att mena det men om jag säger förlåt nu och verkligen menar det spelar det någon roll?

Nu har jag en sådär ångest igen
jag är verkligen en dålig kompis ur alla aspekter


jag lyssnar på Joy division och äter kiwi och går i ettan.
svår och djup
men 
förutom all dum dum dum ågest är jag (dock inte helt omotiverad ågest)
otroligt lycklig, jag menar
hand in glove
jag bara trivs sådär superduperbra på kulturama

Caress
Tänkt av: miralee

jag har också ångest do you know why? därför att liksom jag inte vet nåt eller får höra om saker. jag har ingen aning om vad du pratar om att du är en dålig kompis, hur vad när har du tänkt på det??? liksom hej jag ba blir mer mer oinformerad och individ i era liv :(

maybe överdriver jag nu men jag vet inte vad jag ska ta mig till

2010-08-25 @ 20:34:05

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0