Strangeways, here we come!

Nejmen fy då. Jag är hemma från skolan. Fast att jag är frisk. Men jag har lovat mig själv att göra läxor idag, det är ju därför jag är hemma, vågar inte komma till skolan och säga att jag inte har pluggat någonting under lovet. En massa läxor. fyskäms



Hemma ensam med the smiths i högtalarna. Jag är glad att jag inte gick till skolan iallafall.


haha. Skål då





DETHÄR SKULLE VARA ETT EGET INLÄGG. men min blogg blev elak så nu får det stoppas in i dethär inlägget

1.hej. jag är sjuk. som en gris
2. det är stella också
3. Jag har en fruktansvärd ångest. Jag tänker mig Januariåh Depeche.Jag pratade med Mira om det idag. Bara två och en halv månad kvar. Ingenting ju. Snart står vi där i kylan och väntar, snart händer det.
Och snart är det över.
4.Jag önsar att jag var född 74
5.Jag älskar Morrisey.

Caress

Lämna en tanke här:

Hey hey, what's yer name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig!)

Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0